Velkommen til Familien Smestad

Sidene om familien Smestad vil handle om vår lille familie. Foreløbig er vi bare 2 mennesker og en hest, men vi ønsker å bli flere. Denne bloggen vil være en slags dagbok for oss i tiden framover. Det er jeg, Siv, kjærringa i familien som skriver her, så er det oppklart :-)





torsdag 6. august 2009

Jeg er så barnslig at jeg syns dette er gøy ;-)

Navn: Siv-Monica Smestad
Bursdag: 15.desember
Hjemby/byggd: Kommer egentlig fra Kolbotn, men bor i Drøbak
Øyenfarge: Blå
Hårfarge : Mørk blond
Lengde: 171
Høyre/venstre hendt: Var venstrehendt som liten, men den gang var det veldig ”feil” så jeg ble trent opp til å bli høyrehendt i barnehagen.
Sivilstatus: Gift
Stjernetegn: Skytten
Skostørrelse: 40/41. Eller flytebrygger…
ANTALL
Søsken: 3, Trine, Ann-Torill og Dorte
Piercinger: Har hatt i navelen
Tattiser: 5 stk. En på venstre skulder, en på korsryggen, en mellom skulderbladene, en på høyre ankel og en ved bikinilinjen
FAVORITTMat: Kokt potet med bernaisesaus
Dyr: 1 hest. Tindra fra Hvitebjørn. Hadde verdens nydeligste hund før. Får heldigvis låne bulldogen Marve tidvis.
Nummer: Det må bli 4
Tyggegummi: Stimorol watermelon
Helgedag: Lørdag for da kan vi shoppe!
Årstid: Sommer og vinter
HAR DU NOENSINNE:
Vært forelska? Ja…
Skulka? Ja
Sovet ute? Ikke ute, men i telt og i russebussen, men det teller vel ikke?
Grått på skolen? Ja
Spydd på skolen? Nei, ikke som jeg kommer på, men har spydd på jobb.
Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Nei, gjør aldri noe dumt, jeg.
Sett en død person? Ja, det har jeg
Brukt dop? Nei
Spist sushi? Nei, jeg foretrekker maten tilberedt, jeg.
THIS OR THAT:
Cider eller øl: Mojito, med eller uten!
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Mc Donalds
Kjærlighet eller sex: Ja takk, begge deler
Sjokolade eller vanilje is: Karamell
Kjøtt/veggis? Kjøtt
Tv/film? Kommer an på.
Tar begge deler jeg.PS2 / X-box: PS2
Adidas/nike: Nike
Kinesisk/mexikansk: Kinesisk
Kake/Pai: Kake
Mtv/vh1: Itunes, takk!
Blind/Døv: Blind, hvis jeg måtte velge. Tenk alle de herlige lydene man går glipp av som døv!KAN DU:
Gå ned i spagat: Nei
Skrive med begge hendene: Nei, kun med høyre
Blåse boble: Ja
Nå nesa med tunga?: Nei
HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN
Du prata med: Hanne Merethe
Du chatta med på msn: Rikke
Du klemte: Mette
Du kjefta på: Geir
SIST DU
Lo: I dag, mens jeg hørte på P4
Gråt: I går. Da jeg så på Hundeviskeren. Blir veldig fort rørt.
Filmen du så: Harry Potter og halvblodsprinsen
Tygga tyggis: Det er så lenge siden at jeg ikke husker..
Tok en spøk: Aner ikke. Men sikkert ingen som lo…
Sang en sang: I dag, Sommartider
HVA SER DU?
Hva ser man utenfor vinduet ditt: Hagen min, et bord, to stoler, blomster, et tre og en flaggstang
Hører du på musikk nå? Nei, jeg hører på P4. Det er musikk stadig vekk, da
HAR DU NOENSINNE?
Blitt kalt hore: Ja, har visst det, men ikke ansikt til ansikt
Jugd om aldern din: Ja, jeg skulle jo inn på nattklubb etter afterskien…
Lagd krangel uten grunn: Ikke etter min mening, men mulig ikke Geir er enig i det…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar