Velkommen til Familien Smestad

Sidene om familien Smestad vil handle om vår lille familie. Foreløbig er vi bare 2 mennesker og en hest, men vi ønsker å bli flere. Denne bloggen vil være en slags dagbok for oss i tiden framover. Det er jeg, Siv, kjærringa i familien som skriver her, så er det oppklart :-)





onsdag 11. februar 2009

Ikke akkurat veldig positiv....

Noen av dere som kjenner meg, vet kanskje at jeg har det med å se litt mørkt på ting noen ganger. Noen ganger er det kanskje litt ubegrunnet, men men...
Sånn som det er nå, syns jeg selv jeg har grunn til å være litt negativ.
Det er ikke sååå lenge siden jeg skrev om at jeg er ikke så stressa på det å bli gravid at jeg tisser på pinner for å finne eggløsningen. Jeg er det nå, og etter siste syklus, ser jeg mørkt på ting. Det er jo ikke så lett å bli gravid når man ikke har EL! Og det er jo ikke første gang EL mangler. I sommer viste blodprøver at jeg ikke hadde hatt EL. Hva gjør jeg da? Sitter her og venter til april, for da vil gyn. begynne utredning. Det er jævlig lenge til april!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar